КИЇВ-ЛІВІЯ-ПОРОМ

Судно, призначене для евакуації наших співвітчизників із Лівії,
і досі залишається в українському порту

Українців вивозитимуть із Лівії не лише повітряним шляхом, але й морем. Про ймовірність евакуації на поромах або інших плавзасобах свого часу повідомив перший віце-прем’єр-міністр Андрій Клюєв, який очолює робочу групу з гарантування безпеки громадян України на території держав Північної Африки і Близького Сходу.
Нещодавно створена Державна Служба морського і річкового транспорту України спрацювала оперативно — визначила пасажирське судно, придатне для виконання даного завдання, і підготувала проект розпорядження Кабміну «Про забезпечення підготовки та проведення евакуації водним транспортом громадян України, які перебувають на території держав Північної Африки та Близького Сходу».
У відповідності з документом, у рейс для евакуації українців з «гарячої точки» на батьківщину, зокрема, має відправитися пором «Каледонія», який з балансу Фонду держмайна переданий в оренду недержавній судноплавній компанії «Укрферрі». Проте рятувальна операція затягується дотепер.
За словами начальника відділу безпеки мореплавання Служби моррічфлоту Петра Павлова, фінансування комерційної структури за рахунок спецфонду законодавчо не передбачається, саме тому СК «Укрферрі», у свою чергу, повинна передати судно у розпорядження державного підприємства «Укрводшлях», якому й відшкодують витрати на рейс до лівійських берегів. Поромна компанія свою згоду на передачу судна на баланс ДП для виконання цього рейсу надала без затримок, залишалася, здавалося б, дрібниця — відповідне розпорядження.
Тут потрібні пояснення. Новостворена структура (Служба моррічфлоту) формально існує, а положення, що визначають її повноваження, у тому числі й щодо розпорядження держмайном, донині відсутні. Отже, самостійного рішення вона поки що прийняти не може і повинна його погоджувати з відповідними департаментами Міністерства інфраструктури, які несуть дублюючі функції.
Як з’ясувалося, доля наших співвітчизників тепер залежить від Департаменту держмайна в особі його керівника Володимира Картака, який ось уже два з гаком тижні не може дати «відмашку» судну на вихід у море, затримуючи на своєму столі весь пакет необхідних документів. Однак той від коментарів утримався, пояснюючи це тим, що очікує на запитання по темі у письмовому вигляді. До бюрократичного листування, як то кажуть, не звикати, а як буди з людьми, котрі сподіваються на швидку допомогу своєї держави? Адже, на жаль, екстремальних ситуацій у світі більшає.

Владимир Лупашко

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Поддержка redox sparrow-hawk